Saturday 8 December 2012

Ikan Disawah



Assalamualaikum , hahahasscuumm(bersin) fuhh tiup2 sikit , verhavuk dah .. Hai korang lame tak jumpa ,, amacam sehat dok ? aku Alhamdullillah sehat2 je .. komputer aku rosak tu yg takleh nak berblog tu .. okay2 dah lah ,, Hampa buat apa cuti2 sekolah ni ? aku ? aku tak pi mana2 pun , mak aku sibuk nak exam ,, so aku duduk kat sini jelah ,, semalam aku pi mengail (memancing) dekat sawah pok aku , huh membosankan , aku x suka sgt memancing sbb aku geli dengan cacing ,, padahal aku yg ajak pok aku pi memancing ,, ape2 je lah ,, tapi bila aku gi sawah n mancing2 kat sini aku dapat hilang kan stress aku sikit =)  ikan sekoq pun tak dapait , puihh-,- ! takpelah takde rezeki nak buat macam mana kan .. =)  sabarr je la .. nak masok gambaq .. tapi memory card mak aku ambek , hamppehh betol .. Yang ni jela yg ada .. yang depan tuh pok aku , perempuan yg comel kiut miut tu aku lah .. haha perasan pulak =) klah , sini je ,, babai .. assalamualaikum =)



                                                                                                       Fatinah 'Izzati 14.8.1997

No comments:

Post a Comment