Monday 24 December 2012

About Me


Assalamualaikum =) rindu bahh nak tulis blogg .. *ayat macam dah dua tahun tak update blog .. Bodoh je , padahal baru minggu lepas update blog .. haha . rase macam dah lame tak update blogg ,,  okayy =) kali ni aku nak cerita pasal diri aku pulak ,, asyik cerita pasal benda lain je kan ..
ha ni la aku ,, Fatinah 'Izzati ... tengok muka pun dah tahu yang aku ni jenis sengal poyo orang nye .. haha ..  aku ni pendek2 je orang nye .. kalau pergi mane2 mesti orang kate adek aku tu kakak aku .. haha babeng je ... aku ni kadang2 perangai macam budak2 jugak .. tak reti duduk diam ,, banyak cakap ,, banyak gelak ,, tapi dan time sakit hati .. akuu r orang yg paling diam .. haha .. aku ni nak kate sopan ,, tak sopan sangat .. nak kate cantik tak cantik sangat .. ape la .. dah la rupa takdek ,, budi bahasa lagilah out !! haha .. aku ni kasar sikit .. pantang kena cabar .. yela .. aku kan jenis panas baran sikit ,.. kalau salah sikit mula lah aku ..  menyinga ar jawab nye .. aku ni nakal ... suka menyakat orang .. benda yang paling aku suka buat ,.. sorok kasut orang .. haha .. jahat kan aku .. ermm.,.. aku tak tahu dah nak cakap ape ... klah bye .. muehehe .. salam ..
                                                   

No comments:

Post a Comment