Saturday 1 December 2012

Harimau Bunuh Garuda =)


Assalamualaikm =D ,
Dipagi Ahad yang indah ini , ingin ku berkata bahawa hari ni beta tersangat – sangat happy =) haha .So korang pekabor sihat tak ? kalau tak sehat pegi makan ubat sane  , yg sihat2 belaka tu mai sini aku nak citer kat korang , citer pasal ape ? agak2 korang aku nak cerita pasai pa ?? tak tau ?? ish2 , apa la , aku nak cerita pasal bola lah  sayang oi ,, korang tengok bolak dak malam tady ? mesty tengokkan ,, samapai nak runtuh rumah aku , bola punya pasal , akhirnya harimau Malaya menang jugak =D happy gila aku , padan muka Indonesia =P tu lah kerex sangat , haha , sian awok , gi balek indon sane nuh , jgn sibuk sini , haha . Btw Tahniah  Harimau Malaya =)
 

Korang suka sape ha dalam banyak2 pemain ni ,, aku nak tahu jugak ,, =) aku paling suka Wan Zack Haikal , Dia main bagus je , lagi satu dia boleh lah tahan comel , haha , suka tengok dia , *melting (gediklah ayat aku , haha , melting2 segala bagai , tolong lah ) tapi pape pun wan Zack Haikal tetap menjadi pujaan =) muuuahahaha
 
 
Okaylah , Dah tak tahu nak cakap ape =P klah byyyee .. Go  Harimau Malaya , teruskan usaha anda untuk menetang Thailand ,, Semangat Yaww ! =D Meh nak cium korang sikit .. Muuahh . hehe (gatal~) bye ,...

2 comments:

  1. saya pun peminat dia..jgn rampas k?hahaha

    hai..blogwalking sambil drop comment...jom drop comment di blog sy ??
    kalau sudi la.. ^_^ hehe

    http://imnursyahira.blogspot.com/2012/11/ga-cik-lyeens-giveaway.html

    ReplyDelete
  2. haha ,tak rampas , kita kongsi je =) okay dear =)

    ReplyDelete